E-Ügyintézés

Ez év március 1. óta lehetőség van bizonyos ügyek elektronikus intézésére is. Ilyen – iskolánkat érintő - ügytípusok a következők:

  • Beiratkozás általános iskolába
  • Átiratkozás intézmények között
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására kérelem benyújtása
  • Tanulói mulasztás igazolása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése
  • Az adott iskolánál szülői hozzáféréssel rendelkezők a gondviselői modulba belépve a menüsorból érhetik el az e-Ügyintézés felületét.

(A felület megismerését segíti egy online kurzus, amit szintén a menüsorból, az e-Learning pontban érhetnek el.)

  • Akik nem rendelkeznek iskolánkhoz Kréta hozzáféréssel (pl. volt diákok, vagy akik még óvodás gyermeküket szeretnék beíratni), a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap címen tudnak új ideiglenes felhasználóként regisztrálni és ügyet intézni.

Természetesen a fent felsorolt ügytípusok a továbbiakban is intézhetők a korábbiakban megszokott módon is.

 

 

  

Az iskolai Kréta elektronikus napló elérhetősége szülők és tanulók részére: brassoiskola.e-kreta.hu