E-Ügyintézés
Ez év március 1. óta lehetőség van bizonyos ügyek elektronikus intézésére is. Ilyen – iskolánkat érintő - ügytípusok a következők:
- Beiratkozás általános iskolába
- Átiratkozás intézmények között
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására kérelem benyújtása
- Tanulói mulasztás igazolása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése
- Az adott iskolánál szülői hozzáféréssel rendelkezők a gondviselői modulba belépve a menüsorból érhetik el az e-Ügyintézés felületét.
(A felület megismerését segíti egy online kurzus, amit szintén a menüsorból, az e-Learning pontban érhetnek el.)
- Akik nem rendelkeznek iskolánkhoz Kréta hozzáféréssel (pl. volt diákok, vagy akik még óvodás gyermeküket szeretnék beíratni), a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap címen tudnak új ideiglenes felhasználóként regisztrálni és ügyet intézni.
Természetesen a fent felsorolt ügytípusok a továbbiakban is intézhetők a korábbiakban megszokott módon is.
Az iskolai Kréta elektronikus napló elérhetősége szülők és tanulók részére: brassoiskola.e-kreta.hu